آدرس مطب دکتر رباطی تلفن مطب دکتر رضا رباطی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل یا فیلر / درمان رگ های پشت دست با تزریق فیلر

درمان رگ های پشت دست با تزریق فیلر

تزریق فیلر به پشت دست یکی از روش‌های مؤثر در بازگرداندن جوانی و زیبایی به ناحیه‌ای است که با گذر زمان دچار تحلیل رفتن حجم و ظهور علائم پیری می‌شود. با افزایش سن، پوست پشت دست‌ها به دلیل کاهش طبیعی کلاژن و چربی زیرپوستی، نازک ‌تر و کمتر الاستیک می‌شود، که منجر به ایجاد چین و چروک‌ها و نمایان شدن رگ‌ها و تاندون‌ها می‌گردد. تزریق فیلر، که عمدتاً از مواد هیالورونیک اسید یا کلاژن مصنوعی تشکیل شده است، می‌تواند با بازگرداندن حجم و نرمی به این ناحیه، ظاهری جوان ‌تر و زیباتر به دست‌ها ببخشد. این روش به دلیل حداقل زمان نقاهت و نتایج سریع و قابل مشاهده، به یکی از گزینه‌های محبوب در جراحی‌های زیبایی غیرجراحی تبدیل شده است.

آنچه در این مطلب میخوانید

مزایای تزریق فیلر پشت دست

نحوه تزریق فیلر پشت دست

در این روش بعد از مشاوره و بررسی میزان فیلر تزریقی در نواحی مشخص شده، ناحیه مورد نظر خود را ضدعفونی می‌کنند تا عاری از هر گونه آلودگی شود. سپس پزشک با استفاده از سرنگ های مخصوص شروع به تزریق فیلر در نقاط مورد نظر می کند و پس از آن به طور یکنواخت ماساژ داده می‌شود تا به صورت گلوله باقی نماند.

ماندگاری فیلر دست

ماندگاری نتایج در این درمان متغیر است و هر فرد ممکن است بسته به متابولیسم بدن، میزان فیلر استفاده شده، سبک زندگی و همچنین رعایت مراقبت های پس از تزریق فیلر پشت دست به نتایجی متفاوت در ماندگاری تزریق فیلر دست یابد. نتایج این روش به طورکلی 12-6 ماه ادامه می یابد.

تزریق ژل به پشت دست

مراقبت های بعد از تزریق فیلر به پشت دست

کاندیدای مناسب برای تزریق فیلر پشت دست

بیشتر بخوانید : تزریق فیلر به گردن

عوارض تزریق فیلر به پشت دست

تزریق فیلر پشت دست در صورتی که توسط پزشک متخصص و با مهارت انجام شود عوارضی مانند کبودی و تورم و قرمزی داشته که موقتی بوده و بعد از گذشت چند روز از بین خواهد رفت اما در صورتی که تزریق توسط پزشک غیر متخصص انجام شود ممکن است فرد دچار عوارض زیر شود:

هزینه جوانسازی دست با تزریق فیلر

هزینه فیلر دست، بستگی به عواملی از جمله نوع و برند ژل استفاده شده، میزان ژل مورد نیاز برای تزریق، تخصص و مهارت پزشک برای دستیابی به نتایج مطلوب دارد؛ بنابراین هزینه تزریق فیلر در افراد مختلف متفاوت است.

نتیجه گیری

در پایان، تزریق فیلر به پشت دست به عنوان یک روش مؤثر برای بهبود ظاهر و جوانسازی پوست دست شناخته شده است. این تکنیک علاوه بر کاهش چین و چروک‌ها می ‌تواند به بهبود حجم و افزایش لطافت پوست نیز کمک کند، در حالی که نسبت به روش‌ های جراحی کم ‌خطرتر و نیازمند دوره نقاهت کمتری است. توجه داشته باشید که برای استفاده از این روش انتخاب یک متخصص مجرب و بررسی عوارض احتمالی، برای دستیابی به نتایج بهینه و کاهش عوارض جانبی، ضروری است.

همچنین بخوانید : درمان گودی و سیاهی زیر چشم


آدرس : تهران ، خیابان ولیعصر ، بالاتر از پارک ساعی ، کوچه سی و دوم ، ساختمان یاس ، واحد204
تلفن : 88881224درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

همه چیز درباره میکرودرم ابریژن؛ مزایا، کاربردها و قیمتهمه چیز درباره میکرودرم ابریژن؛ مزایا، کاربردها و قیمت

میکرودرم ابریژن روشی غیرتهاجمی و موثر برای جوانسازی و بهبود کیفیت پوست است که برای درمان مشکلات پوستی آکنه، چین و چروک و لکه‌ های پوستی استفاده شده ...

تاریخ انتشار : 1403-06-23

جوانسازی پوست با لیزر CO2 فرکشنالجوانسازی پوست با لیزر CO2 فرکشنال

عملکرد لیزر CO2 فراکشنال به صورت تابش نور لیزربه لایه‌های بالایی پوست که بطور کنترل شده تخریب و برداشته می‌ شوند، و لایه های زیرین سالم می ماند . ...

تاریخ انتشار : 1403-06-16

دستگاه کوتر؛ مزایا،کاربردها ومراقبت های قبل و بعد درماندستگاه کوتر؛ مزایا،کاربردها ومراقبت های قبل و بعد درمان

دستگاه الکتروکوتر یا کوتر حرارتی یک ابزار جراحی سرپایی است که از انرژی و جریان الکتریکی با فرکانس بالا برای رفع توده سلولی غیر طبیعی استفاده می کند . ...

تاریخ انتشار : 1403-06-08