درباره تشخیص، علت و نحوه درمان ریزش مو بیشتر بدانید

برای درمان ریزش مو باید ابتدا علت ریزش مو در افراد را برسی کرد . و با توجه به جنس مو ، و ‌دلیل ریزش مو برای درمان آن نیز اقدام کرد .

راهکارهای مناسب برای جلوگیری از ریزش مو بعد از زایمان

ریزش موها چند ماه پس از زایمان و عملا ریزش شدید و ناگهانی طبیعی است . در توضیح علت این ریزش موی اول نگاهی به دوره های رشد مو در دوران حاملگی داریم .

درمان قطعی کچلی سکه ای؛ شایعه یا واقعیت

بیماری آلوپسی آره آتا یا ریزش موی سکه ای معمولا به انواع درمانهای موجود پاسخ دهی قابل قبول ندارد . اما داروی توفاتیسینیب یا زلجانز اثر دهی خوبی داشته

علت و درمان ریزش موی سکه ای چیست؟

آلوپسی آره آتا یا ریزش موی سکه ای یکی از الگوهای به نسبت شایع ریزش مو می باشد . که موهای قسمتی از پوست سر، صورت، ابرو، مژه یا بدن می ریزد

رازهای موفقیت پیوند مو

جراحی پیوند مو موفق به شرایط چون تشخیص درست علت ریزش مو، انتخاب بیمار مناسب، رعایت اصول لازم در برداشت مو و طراحی نواحی کاشت مو بستگی دارد .

دانستنی ها در مورد پیوند مو

جراحی پیوند مو روشی نوین در بازسازی نواحی ریزش مو می باشد که در حدود 3 دهه پیش معرفی شده است و در بسیاری از نقاط جهان از آن استفاده می کنند .

توصیه های لازم درمورد جراحی پیوند مو

در روش درمانی پیوند مو از موهای خود بیمار جهت ترمیم ناحیه دچار ریزش مو استفاده می گردد. رشد موهای پیوندی دایمی بوده و دچار ریزش نمی گردند.

ریزش مو بعد از زایمان تا کی ادامه دارد؟

پس از زایمان به دلیل از بین رفتن محركهای هورمونی تعداد زیادی از موهایی كه در فاز فعال بودند وارد مرحله استراحت می شوند و در این مرحله ریزش مو دارند .