آدرس مطب دکتر رباطی تلفن مطب دکتر رضا رباطی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل یا فیلر / هر آنچه در رابطه با تزریق ژل به گونه باید بدانید

هر آنچه در رابطه با تزریق ژل به گونه باید بدانید

آنچه در این مطلب میخوانید

یکی از محبوب‌ ترین روش‌ ها برای زاویه سازی صورت ، ژل گونه یا فیلر گونه می باشد که با استفاده از آن گونه‌ ها برجسته می‌شوند و فرم می‌گیرند. گونه های برجسته می تواند هم به زیبایی و هم جوانی بیشتر چهره شما کمک کند. تزریق چربی و ژل به نقاط مختلف صورت علاوه بر آنکه نسبت به سایر روش ها بازدهی سریع تری دارد، دوران نقاهت آن نیز کم تر می باشد.

افزایش حجم گونه ها

تزریق ژل گونه چیست؟

ژل گونه یک روش تزریق ژل است، که حجم ناحیه اطراف استخوان گونه را افزایش می‌دهد. در این حالت استخوان گونه واضح‌ تر دیده می‌شود. با تزریق فیلر در زیر پوست و افزایش حجم، چین و چروک و خطوط ریز صورت نیز برطرف می‌شوند و ساختار استخوانی مشخص ‌تری را فراهم می‌ کند.

ژل گونه برای چه افرادی مناسب است؟

اگر سن شما بالای 21 سال باشد، از نظر سنی مناسب هستید و می توانید فیلر را انجام دهید؛ به طور کلی قبل از آن نیز باید از نظر سوابق دارویی و حساسیت مورد آزمایش واقع شوید. افراد مناسب تزریق فیلر گونه به شرح زیر می باشند:

تزریق ژل گونه چند سی سی فیلر نیاز دارد؟

تعیین اندازه ژل برای تزریق به گونه‌ ها توسط متخصص پوست انجام می‌شود. پزشک با توجه به میزان افتادگی گونه‌ ها و نوع آناتومی صورت حجم مورد نیاز ژل را تعیین می‌ کند. معمولا برای گونه‌ ها در هر طرف 1 تا 2 سی سی ژل استفاده می‌شود.

ورم بعد از تزریق فیلر گونه چند روز طول میکشد؟

ورم پس از تزریق فیلر گونه ، معمولا طی چند روز از بین می رود. این ورم طی دو الی سه روز اول چشمگیر بوده و طی روز های آتی به طور تدریجی از بین خواهد رفت.

ماندگاری فیلر یا ژل گونه

ماندگاری ژل گونه به عواملی مانند نوع ژل، عمق تزریق، مهارت پزشک ومراقبت های بعد از تزریق فیلر بستگی دارد. اما به طور کلی ژل گونه از 6 ماه تا 2 سال ماندگاری دارد.

نکات مهم قبل از تزریق فیلرگونه

تزریق ژل به گونه

مراقبت بعد از تزریق ژل گونه

ژل گونه بعد از چند روز اثر می کند؟

نتیجه تزریق در چند روز اول به دلیل وجود ورم و قرمزی به خوبی قابل مشاهده نیست. اما با گذشت حدود 5 روز می‌توان نتیجه را بهتر مشاهده کرد. از آن‌جایی که تزریق ژل کلاژن‌ سازی در لایه‌ های پوست را تحریک می‌ کند، تولید کلاژن جدید حدود 3 ماه طول می‌ کشد. پس از 3 ماه نتیجه تزریق ژل به گونه کاملا مشخص می‌ شود.

علت زود جذب شدن ژل یا فیلر گونه

ژل ها و فیلرها ماندگاری موقتی دارند و این مسئله منجر میشود تا نیاز باشد هر چند ماه یکبار تزریق ژل انجام گیرد تا تاثیر آن در جوانسازی پوست از بین نرود.
اینکه بدن به فیلرها یا ژلها چگونه پاسخ دهد مسئله ای است که از یک فرد به فرد دیگر متفاوت است. بسیاری از افراد نتایج مناسبی از تزریق ژل تجربه میکنند اما درصد پایینی از افراد پس از تزریق ژل شاهد جذب بسیار سریع آن در بدن و کاهش تاثیر آن به دلیل عواملی مانند متابولیسم بالای بدن فرد، مقدار ژل تزریق شده و نوع ژل تزریقی می باشند.

برای آگاهی از تفاوت ها و شباهتهای تزریق ژل و چربی ؛ روی لینک کلیک کنید.


آدرس : تهران ، خیابان ولیعصر ، بالاتر از پارک ساعی ، کوچه سی و دوم ، ساختمان یاس ، واحد204
تلفن : 88881224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

مهمترین و خطرناکترین عوارض تزریق چربی به صورت چیست؟مهمترین و خطرناکترین عوارض تزریق چربی به صورت چیست؟

تزریق چربی به صورت نیز مانند هر روش دیگری ممکن است عوارض داشته باشد که با رعایت نکاتی که در ادامه به برسی آنها می پردازیم می توان از آنها پیشگیری کرد ...

تاریخ انتشار : 1403-02-05

لیفت صورت با نخ بهتر است یا جراحی؟لیفت صورت با نخ بهتر است یا جراحی؟

لیفت صورت در واقع به معنای سفت کردن و کشیدن پوست به منظور جوان سازی انجام می شود. این روش یک درمان نیست بلکه جوانسازی صورت با هدف زیبا سازی می باشد . ...

تاریخ انتشار : 1403-02-02

ماندگاری لیفت با نخ به چه عواملی بستگی دارد؟ماندگاری لیفت با نخ به چه عواملی بستگی دارد؟

لیفت صورت با نخ روشی است که برای از بین بردن چین و چروک و پیری مورد استفاده قرار می گیرد و نتیجه فوق العاده ای در لیفت صورت و جوانسازی پوست دارد ...

تاریخ انتشار : 1403-01-24