آدرس مطب دکتر رباطی تلفن مطب دکتر رضا رباطی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل یا فیلر
رفع فرورفتگی شقیقه با تزریق ژل و فیلر

تزریق فیلر به شقیقه روشی است که می تواند فرو رفتگی شقیقه که ناشی از افزایش سن است را درمان کرده و باعث شادابی و جوانی چهره شما بشود .

تزریق ژل یا فیلر به گردن؛ جوانسازی و لیفت پوست گردن

تزریق ژل یا فیلر برای جوانسازی پوست گردن یک روش غیر تهاجمی می باشد . این روش ایمن ترین روش برای جوانسازی گردن است برای از بین بردن چروک گردن است .

همه چیز درباره هزینه، عوارض و مراحل تزریق ژل خط اخم و پیشانی

تزریق فیلر خط اخم روشی است که چهره ی شما را مانند گذشته شاداب و مهربان می کند.تزریق ژل و فیلر خط اخم با کم دردسر ترین روش آثار پیری را رفع می کند .

همه چیز در مورد تزریق ژل لب

تزریق ژل لب باعث افزایش حجم لب‌ ها می‌ شوند که با افزایش سن حجم لب کم شده ، ارتفاع لب کاهش یافته و بر جستگی آن در صورت کاهش می یابد.

تزریق ژل خط خنده از عوارض و مراقبتها تا ماندگاری

تزریق فیلر خط لبخند با مواد مخصوص در حال حاضر به روز ترین روش بار از بین بردن گودی اطراف دهان می باشد و خطوط لبخند را از بین می برد .

هر آنچه در رابطه با تزریق ژل به گونه باید بدانید

تزریق ژل گونه یا فیلر گونه یکی از محبوب ترین روش ها برای زاویه سازی صورت محسوب می شود . این روش ها برای فرم دهی گونه ها بسیار موثر است .

قبل از تزریق ژل لازم است بدانید

تزریق ژل یا فیلر روش های مرسوم در اخیر جهت جوانسازی پوست می باشد. در تزریق این فرآورده ها نکاتی باید مدنظر باشد تا ضمن دستیابی به بهترین نتیجه

همه چیز درباره تزریق ژل : مزایا، عوارض، هزینه، کاربردها

تزریق ژل یا فیلر روشی سودمند جهت اصلاح فرورفتگی ها و کاهش حجم نواحی مختلف صورت مانند خط خنده یا چین نازولابیال، گونه ها و چانه است

تزریق ژل یا فیلر بهترین درمان گودی و سیاهی زیر چشم

حالت گود افتادگی دور چشم در ناحیه پلک تحتانی یا همان مشخص شدن ناودان اشکی یکی از مواردی است که در زیبایی صورت بسیار موثر است.