آدرس مطب دکتر رباطی تلفن مطب دکتر رضا رباطی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل یا فیلر / تزریق ژل خط خنده از عوارض و مراقبتها تا ماندگاری

تزریق ژل خط خنده از عوارض و مراقبتها تا ماندگاری

خندیدن یکی از زیباترین لحظات اجتناب‌ ناپذیر زندگی هر فرد است. خندیدن به صورت شادابی و زیبایی می بخشد ولی از طرفی دیگر، با افزایش سن و شل شدن پوست صورت در صورت خط خنده ایجاد می شود که گاها ممکن است برای برخی از افراد این خطوط بسیار عمیق و واضح باشد. این خطوط ممکن است چهره شما را کمی افسرده و پیرتر نشان دهند. در حال حاضر با پیشرفت علم و تکنیک زیبایی در جهان ، تزریق فیلر خط لبخند با مواد مخصوص ، گودی اطراف دهان را پر می‌ کند و خطوط لبخند از بین می‌ روند. بدین شکل دیگر خندیدن جای نگرانی ندارد.

آنچه در این مطلب میخوانید

مراقبتهای بعد از ترزیق ژل خط خنده

عوارض تزریق ژل خط خنده

چند سی سی ژل برای خط خنده لازم است؟

به طور کلی نمی توان مشخص کرد که برای تمامی افراد چند سی سی ژل نیاز است چرا که این مورد با توجه به عمق خط خنده و همچنین طول آن متفاوت می باشد، اما اگر بخواهیم به طور میانگین بیان کنیم باید گفت اکثر مراجعان به دو سی سی ژل احتیاج دارند در واقع برای هر طرف یک سی سی تزریق خواهد شد.

بهترین مارک ژل برای تزریق خط خنده

انتخاب بهترین مارک فیلر خط خنده بر عهده پزشک معالج است. چرا که سن شما، عمق چین و چروک و جنس پوست شما تاثیر بسزایی بر این موضوع دارد.
به طور کلی برندهای معتبر و طبیعی حاوی ماده هیالورونیک اسید هستند که باعث جوانسازی پوست صورت می شود. بهترین مارک فیلر خط خنده عبارتند از فیلر خط لبخند ژوویدرم، ژل خط خنده رستیلن، ژل خط خنده پرفکتا، فیلر خط خنده آلیاکسین و ژل خط خنده الانسه هستند.

فیلر خط خنده چقدر دوام دارد؟

ماندگاری فیلر خط لبخند مانند هر نوع فیلر دیگری موقتی است و پس از گذشت مدتی جذب بدن می شود. ماندگاری فیلر خنده به نسبت برند فیلر، نوع پوست ، روش تزریق و … متفاوت است؛ اما به طور کلی ماندگاری آن بین 6 الی 18 ماه است.

ورم بعد از تزریق ژل خط خنده کی از بین می رود؟

معمولاً این ورم طی دو الی سه روز اول چشمگیر بوده و طی روز های آتی به طور تدریجی از بین خواهد رفت.

تزریق ژل خط خنده

رفع گلوله شدن ژل خط خنده

بعد از تزریق فیلر، به دلیل وجود کبودی‌ ها و تورم در هفته‌ اول ، افراد احساس می‌ کنند که در قسمت تزریق شده توده‌ای قرار دارد و این موضوع به شدت باعث نگرانی افراد خواهد شد. اما جای هیچگونه نگرانی نیست و بروز تورم بعد از ژل خط خنده، عادی است و تا آخر هفته فروکش می‌کند. اما اگر این توده بعد از یک هفته فروکش نکرد، یعنی متخصص برای شما تزریق فیلر را به درستی انجام نداده و باعث شده است که ژل تزریق شده در آن قسمت سفت شده و گلوله گلوله شود. در حالی که مهارت کافی پزشک مربوطه نقشی کلیدی در نتیجه نهایی تزریق این فیلر دارد، عواملی مانند استفاده از فیلرهای غیراستاندارد و تاریخ گذشته نیز می‌توانند باعث نتایج نامطلوب شوند.
چنانچه پس از تزریق ژل خنده با گلوله گلوله شدن و تورم ناحیه مواجه شدید، نخستین اقدام مؤثر ارتباط با پزشک متخصص پوست و مو است. برخی از درمان‌ های رایج که طبق نظر متخصص پوست و مو رایج هستند عبارتند از:

در صورتی که روش‌ های مراقبتی و درمانی ذکرشده با موفقیت کافی همراه نباشد، پزشک باید با توجه به شرایط بیمار اقدام به تخلیه ژل نماید.


آدرس : تهران ، خیابان ولیعصر ، بالاتر از پارک ساعی ، کوچه سی و دوم ، ساختمان یاس ، واحد204
تلفن : 88881224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

مهمترین و خطرناکترین عوارض تزریق چربی به صورت چیست؟مهمترین و خطرناکترین عوارض تزریق چربی به صورت چیست؟

تزریق چربی به صورت نیز مانند هر روش دیگری ممکن است عوارض داشته باشد که با رعایت نکاتی که در ادامه به برسی آنها می پردازیم می توان از آنها پیشگیری کرد ...

تاریخ انتشار : 1403-02-05

لیفت صورت با نخ بهتر است یا جراحی؟لیفت صورت با نخ بهتر است یا جراحی؟

لیفت صورت در واقع به معنای سفت کردن و کشیدن پوست به منظور جوان سازی انجام می شود. این روش یک درمان نیست بلکه جوانسازی صورت با هدف زیبا سازی می باشد . ...

تاریخ انتشار : 1403-02-02

ماندگاری لیفت با نخ به چه عواملی بستگی دارد؟ماندگاری لیفت با نخ به چه عواملی بستگی دارد؟

لیفت صورت با نخ روشی است که برای از بین بردن چین و چروک و پیری مورد استفاده قرار می گیرد و نتیجه فوق العاده ای در لیفت صورت و جوانسازی پوست دارد ...

تاریخ انتشار : 1403-01-24